XIII Bytomska Rowerowa Masa Krytyczna

Sobota, 24 lipca 2010 · Komentarze(2)
Za nami XIII już BRMK. Było super, jak zawsze super! :) Mieliśmy niespodziankę w postaci organizatora, Romana Badury na rowerze z początków ubiegłego wieku! Tylne koło miało może 14 cali, za to przednie chyba z 60 :D Nietypowy rower na masie wzbudzał ogromne zainteresowanie nie tylko wśród pieszych i ludzi w oknach ale nawet kierowców samochodów, którym blokowaliśmy wjazd na skrzyżowania ;) Obyło się bez incydentów i wywrotek (przynajmniej nie dostrzegłem). Była spora ekipa z Gliwic i chyba ktoś z Krakowa, jeśli dobrze usłyszałem.
Na koniec można było sobie zrobić pamiątkowe foto na oldschool'owym rowerze a nawet spróbować swych sił w jeździe tym cudem! Ja spróbowałem, pewien, iż dam radę szybko zweryfikowałem swą pewność siebie :) Jazda takim rowerem to nie przelewki. Rowerzyści na początki ubiegłego wieku mieli naprawdę przerąbane ;)
A tak w ogóle to wrzucam wszystko dopiero dziś bo wczoraj byłem już zmęczony ;P
Tutaj macie kilka fotek Opis linka, które zrobiłem na wczorajszej BRMK, a tutaj Opis linka wrzucam obiecane kila zdjęć z mojego nocnego przejazdu wokół Pogorii III sprzed 2 dni, w tym zdjęcie drzewa (jednego z trzech) stojącego pośrodku drogi rowerowej.